miércoles, 17 de febrero de 2010

Què és Investigació Educativa?

Una de les les primeres tasques de l'assignatura, ha estat l'elaboració d'un mapa conceptual sobre Què és la Investigació Educativa. Es tractava d'expressar amb conceptes claus que era, quines característiques té, en quins paradigmes se centre, etc.
És cert que, en el meu cas, ja he vist en altres assignatures, el tema i hem fet pràctiques sobre això. Per una part, ha costat una mica recordar tot allò que vam fer a primer o segon, per de l'altra va ser enriquidor perquè em vaig adonar que encara m'enrecordava d'algunes coses.
Pel que fa al mapa conceptual, durant la carrera hem fet molts, però no de la manera correcta, com vam explicar l'altre dia a classe, és a dir, que fèiem un simple resum del tema a tractar i ja està, per això no va sortir tan bé el dilluns....

A continuació poder veure el mapa conceptual que vam crear la Cristina Pérez i Jo, arrel dels apunts de 1er i 2on i de documents trobats a Internet.

No hay comentarios:

Publicar un comentario